Documentbeheer

MarMac biedt je een oplossing om op een efficiënte en voordelige manier je documenten te beheren en te bewerken: Slim Documentbeheer Hiermee bespaar je tijd en verkleint u de kans op fouten. Omdat wij samen met je willen groeien, vinden wij continuïteit in de communicatie één van uitgangspunten van onze samenwerking.

Bestanden kwijt?

Vaak zien we dat elke medewerker een eigen manier heeft van documenten opslaan en archiveren. Waar de ene persoon een voorstel opslaat in de map voorstellen, doet de ander dat in de klantenmap. Zo komen er verschillende versies in omloop of nog erger, raken bestanden zoek. Dit kost jouw organisatie veel tijd en geld.

Voordelen van documentbeheer

Het efficiënt beheren van je documenten kan je tijd en geld schelen. Ook voorkom je dat het verkeerde document naar bijvoorbeeld een klant verstuurd wordt. Door je documenten op één centrale plek op een eenduidige manier op te slaan krijg je meer overzicht, kun je sneller je documenten terugvinden en worden de kansen op fouten sterk verkleind. Gebruikmaken van documentbeheer biedt je organisatie vele voordelen:

• Altijd werken in het juiste document;
• Eenvoudig je documenten opzoeken;
• Documenten beschikbaar voor meerdere mensen tegelijk;
• Overal en altijd toegang tot je documenten.

MarMac biedt je de oplossing

Dankzij onze document management oplossingen stellen wij je in staat om sneller, efficiënter en minder foutgevoelig je werk te doen. Met 15 jaar ervaring binnen de ICT durven wij te stellen dat wij weten op welke manier wij jouw organisatie kunnen helpen. Onze oplossingen kunnen geïmplementeerd worden voor het gehele bedrijf, maar het is ook mogelijk om dit per afdeling in te richten. Aan de hand van je wensen bieden wij je een betaalbare oplossing op maat aan.

Meer informatie over documentbeheer ontvangen?

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden die wij je te bieden hebben op het gebied van documentenbeheer? Neem contact met ons op, of vul ons contactformulier in. Wij nemen dan snel contact met je op.